Κατι παραξενο....... αλλα πολι σωστο

Μαλλον το μονο μεγαλο που εχουμε ειναι η ιδεα για τον εαυτο μας…

Ειχα παει να πλυνω το αμαξι σε ενα πλυντηριο.
Προσπαθωντας να να συννενοηθω μεταξυ αγγλικων και ελληνικων με ενα απο τα παιδια
που να αφησω το αμαξι για να το πλυνουν.
Ενας υπαλληλος που ακουσε τη κουβεντα και μετα το καφε που πηρα για να πιω οσο
περιμενα με ρωταει στα ελληνικα

-Βλεπω εχεις βουλγαρικες πινακιδες και αυτοκολητο σταθμευσης.


-Ναι του λεω.
Εφυγα απο Ελλαδα και μενω εδω τωρα

Καλως ηρθες στη χωρα μας  μου απαντα
-Πως σου φαινεται η πολη μας?

Μια χαρα φιλε μου του απαντω
Ηρεμησε το κεφαλι μου…
Οι ανθρωποι ειναι φιλικοι, ευγενικοι, εξυπηρετικοι…
Μιλας καλα ελληνικα βλεπω.... ησουνα Ελλαδα?

-Ναι 5 χρονια μου απανταει…
Γιατι εφηγες? τον ροταω
 -Δεν μπορουσα να μεινω αλλο.
Αν δεν εiσαι στη πατριδα σου να εχεις τους φιλους σου την οικογενεια σου…
Δε γινεται μου λεει…

-Κατσε μισο λεπτο του λεω και εγω δεν εχω τους φιλους μου εδω αλλα μου αρεσει που ειμαι εδω…
 δε νιωθω να μου λειπει κατι… ισα-ισα που νοιωθω πολυ καλα και ας ειμαι σε αλλη χωρα…

-Ναι μου λεει αλλα εσυ ηρθες στη βουλγαρια…
 Στην Ελλαδα σε δειχνουν με το δειχτη του χεριου τους ετσι  και λενε....
  να αυτος ειναι Βουλγαρος…
-Γιατι?
 Εδω εμεις δεν ειμαστε ετσι…

Ετοιμος μου λεει καλες δουλειες να εχεις…

-Ποσο καραγκιοζηδες ειμαστε σαν λαος τελικα…
  Ειμαι σε μια πολη 25.000 κατοικων και οπου και να εχω παει, με εχουν εξυπηρετησει, με εχουν βοηθησει
  πολλες φορες προσπαθω να αφησω φιλοδωρημα και με κυνηγανε να μου δωσουν τα ρεστα
  και ποτε δεν ενιωσα επανω μου ενα --στραβο βλεμμα--…

Δε ξερω αν φτασατε στο σημειο της αυτοκριτικης αλλα για μενα εφτασε η ωρα…
   Ξερω πλεον πως οφειλω πολλα συγνωμη σε πολλους ανθρωπους που συναναστραφηκα
  τοσα χρονια και τους εβλεπα σα παιδια κατωτερου θεου.

Γιατι εγω ημουν Ελληνας και αυτοι εκαναν τις δουλειες που εμεις απαξιωναμε και αρνουμασταν να κανουμε
Γιατι εγω μιλαγα ελληνικα και αυτοι εκανα συντακτικα λαθη και εκνευριζομουν…
     (λες και εγω μηλαω ολες τις γλωσες απτεστα)

Τον ευχαριστησα στα  Αγγληκα πληρωσα το αστρονομικο ποσο των 5 λεβα (2,5 ευρω),
   μπηκα στο αμαξι και ανοιξα την οροφη να φυγω.

-Περμενε μου φοναζει.
  Τωρα που ανοιξε η οροφη φανηκε ενα σημειο που δε φαινοταν πριν.
  Κατσε να το καθαρισουμε λεει
Αλλη φορα να μας το ανοιγεις πριν να φυγεις να το καθαριζουμε, μου ειπε χαμογελαστα…
                Καλημερα!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις